Csatlakozzon ön is a Magyarország leggyorsabban növekvő többpartneres hűségprogramjához, ahol gyorsan gyűjtheti és költheti a pontokat!
17 parner, 4 féle kártya, több mint 800 elfogadóhely várja a 2,8 millió kártyabirtokost.

Mielőtt regisztrálna, olvassa el a részvételi feltételeket!

A jelenleg hatályos "SuperShop Törzsvásárlói Program Általános Részvételi Feltételei Kártyabirtokosok részére" dokumentumot az alábbi gombra kattintva töltheti le.
Dokumentum letöltése

A 2017. május 1-től hatályos "SuperShop Törzsvásárlói Program Általános Részvételi Feltételei Kártyabirtokosok részére" dokumentumot az alábbi gombra kattintva töltheti le.
Dokumentum letöltése
Fogyasztói jogvitának minősülő panaszával - azaz ha panasza az Ön és a SuperShop Kft. közötti szerződés megkötésével és teljesítésével, illetve a szolgáltatás minőségével kapcsolatos - a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, illetve a SuperShop Kft. székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat. A SuperShop Kft. székhelye szerinti békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület (levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III.em. 310., telefon: +36 1 488 2131, e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu). A SuperShop Kft. a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

A SuperShop Kft. székhelye és a panaszügyintézés helye: 1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 8-10. Allee Corner Irodaház, Corner Torony, V. emelet. 
A SuperShop Kft. Ügyfélszolgálatának levelezési címe: 1476 Budapest, Pf.: 249., e-mail címe: ugyfelszolgalat@supershop.hu, telefonszáma: +36 1 481 6000 (munkanapokon 8:00-18:00 óráig). A panaszkezelés postai úton, e-mailben vagy telefonon történik.