Kérjük, válasszon gyakori kérdéseink közül:

Mi a SuperShop program?

A SuperShop az első és leggyorsabban növekvő hazai többpartneres törzsvásárlói hűségprogram. Olyan országosan ismert kereskedelmi és szolgáltató láncok hozták létre, amelyek a hozzájuk rendszeresen járó vásárlókat – azaz törzsvásárlóikat – hűségpontokkal jutalmazzák.

Ezeket a SuperShop pontokat a SuperShop kártya segítségével lehet gyűjteni és beváltani országszerte közel 800 elfogadóhelyen. A programban részt vevő pontkibocsátó és pontbeváltó partnerek: SPAR és INTERSPAR áruházak, OMV töltőállomások, Burger King gyorséttermek, a PrimaEnergia PrimaNet webáruház, a Jegy.hu jegyértékesítő portál, a Bellozzo olasz étterem, NetPincér webáruház, Papírmadár üzletek, BestByte webáruház, BestByte Allee üzlete, a Katedra Nyelviskola egyes helyszínei, a Kärcher Store üzletek, a REGIO JÁTÉK áruházak. A program pénzügyi partnere az Erste Bank. Pontkibocsátó partnerünk az UNION Biztosító és a PremioTravel utazásszervező iroda.

Válasz elrejtése

Milyen SuperShop kártyák vannak?

Többféle kártyát is igényelhetünk a SuperShoptól:

SuperShop törzsvásárlói kártya: Ingyenes, névre szóló, SuperShop partnerek által adott pontok gyűjtésére és beváltására szolgáló plasztik chipkártya.

SuperShop törzsvásárlói társkártya: A SuperShop törzsvásárlói kártya mellé kérhetjük, ha szeretnénk, hogy családtagunkkal, barátunkkal, ismerősünkkel együtt gyűjtsük a SuperShop pontokat, amit egy közös pontfolyószámlán tart nyilván a SuperShop.

SuperShop ideiglenes kártya: Ingyenes, névre szóló papírkártya, amit addig használhatunk, amíg meg nem kapjuk a plasztik SuperShop törzsvásárlói kártyánkat. Csak pontgyűjtésre alkalmas! A PrimaNet webáruházban, a Jegy.hu jegyértékesítő portálon, NetPincér webáruházban, a Papírmadár üzleteiben, a BestByte webáruházban és a BestByte Allee üzletében, a Katedra Nyelviskolákban, a Kärcher Center üzleteiben, a REGIO JÁTÉK áruházakban és a PremioTravel utazásszervező irodában az ideiglenes kártya használata nem lehetséges.

Erste SuperShop Bankkártya: Egyesíti a bankkártya és a törzsvásárlói kártya funkcióit, azaz fizetésre és pontgyűjtésre egyaránt használható, ehhez nem kell két külön kártya. Sőt a bankkártyával fizetett vásárlások után 100 forintonként 1 extra pontot ad az Erste Bank.

Erste SuperShop Hitelkártya: Egyesíti a bankkártya és a törzsvásárlói kártya funkcióit, azaz fizetésre és pontgyűjtésre egyaránt használható használható, ehhez nem kell két külön kártya. Sőt a hitelkártyával fizetett vásárlások után 100 forintonként 2 extra pontot ad az Erste Bank.

SuperShop törzsvásárlói kártyát bármely, 14. életévét betöltött személy igényelhet ingyenesen. Az Erste SuperShop Bankkártyáról és Hitelkártyáról további információt az Erste Bank honlapján olvashatunk.

A SuperShop törzsvásárlói kártya olyan chippel ellátott kártya, amelyre vásárlás után pontok íródnak jóvá. A SuperShop kártyánkat a SuperShop programban részt vevő áruházakban, üzletekben, éttermekben és benzinkutakon fogadják el. A kapott pontokat a SuperShop pontfolyószámlán tartja nyilván.

1 pont = 1 Ft.

Válasz elrejtése

Hol melyik SuperShop kártyát kell használnom?

A SuperShop kártya összes partnerünknél használható, függetlenül attól, hogy melyik kártyakép szerepel rajta. A kártya nincs partnerre specifikálva, minden partnernél szívesen fogadják.

Válasz elrejtése

Erste SuperShop Bankkártyám/Hitelkártyám van, melyik számsort kell használnom?

Ha a SuperShop kártyaszámra van szükség, a legalsó számsort kell használni, mely SuperShop azonosítóként van jelölve.

Ha a Hitelkártyaszámra vagy Bankkártyaszámra van szükség, a felső számsort kell használni.

Válasz elrejtése

Pontgyűjtés a SuperShopnál

Vásárlás során – az adott Partnerre vonatkozó pontkibocsátási és – beváltási feltételek szerint – meghatározott vásárlási érték (pl. 100 Ft) után 1 pontot írnak jóvá a SuperShop kártyánkon. Üzemanyag vásárlásakor SuperShop törzsvásárlói kártya használata esetén literenként jár 1 pont.
2012. augusztus 30-tól a SPAR és INTERSPAR áruházakban minden elköltött 200 Ft után 1 SuperShop pontot kapunk. Vásárláskor a pontkiadás alól kivételt képeznek: szórólapban meghirdetett termékek (kivétel a SuperShop kártyabirtokosoknak meghirdetett többszörös SuperShop pontkiadás, illetve az extra pont jóváírás), szórólapban nem szereplő, de árkedvezménnyel árusított termékek, egyéb, az előzőekben nem szereplő, esetileg meghatározott olyan aktivitások, melyekben árkedvezményt vagy egyéb kedvezményt biztosítanak a vásárlóknak, mobiltelefon-feltöltőkártya, göngyöleg, SPAR - és vásárlási utalvány, SPAR ajándékkártya, Máltai adománykártya, újság, hűségakciós termékek.
Az OMV töltőállomásokon SuperShop pontokat a következő termékek vásárlásához kapcsolódóan gyűjthet és válthat be: üzemanyagok, élelmiszerek, ételek, italok, újságok, dvd-filmek, gépi autómosás, kenőanyagok és autóápolási termékek.
A PrimaNet.hu online szakáruházban minden elköltött 100 forint után 1 SuperShop pont jár, a NetPincér online webáruházban 2018. január 1-től minden elköltött 200 Ft után 1 SuperShop pont gyűjtehtő, a Jegy.hu online jegyértékesítő portálon, a BestByte webáruházban és a BestByte Allee üzletében minden elköltött 500 Ft után 1 SuperShop pont gyűjthető, a Katedra Nyelviskolák részt vevő helyszínein, a Kärcher Store üzleteiben a REGIO JÁTÉK áruházakban és a PremioTravel utazásszervező irodában minden elköltött 100 Ft után 1 SuperShop pont jár. A SuperShop kártyán összegyűlt pontokat pedig a vásárlók bármilyen termékre beválthatják 1 pont = 1 Ft értékben.

SuperShop dupla pontok

Születésnapján vagy névnapján történő vásárláskor ajándékként az aznapi vásárlása után járó alappontokat megduplázzuk.

SuperShop akciós pontok

Érdemes figyelnie a SuperShop elfogadóhelyeken a szórólapokat, plakátokat, amelyeken a pontakciós termékeket hirdetik meg. Ha ilyen terméket vásárol, akciós pontokhoz juthat. A legújabb pontakciókról az Akciók, hírek menüpont alatt olvashat – látogassa rendszeresen!

Erste extra pontok

Szerezzen SuperShop pontokat Erste SuperShop Bankkártyával vagy Hitelkártyával!

Ha a SuperShop Partnereinél Erste SuperShop Bankkártyával (vagy Hitelkártyával) fizet, akkor az Erste SuperShop Bankkártyára (vagy Hitelkártyára) tekintettel – függetlenül az adott Partner által kibocsátott alappontoktól – minden befejezett 100 forint után 1 (vagy 2) SuperShop pontot kap az Erstétől.
Ha az OMV-nél Erste SuperShop Bankkártyával (vagy Hitelkártyával) fizeti ki az üzemanyagot, akkor 100 forintonként, és nem 1 literenként kap 1 pontot az OMV-től. Ehhez még hozzáadódnak az Erste Banktól kapott pontok, így üzemanyag-vásárlása 2%-át (Hitelkártya esetén 3%-át) visszakapja pontok formájában.
Ráadásul a fentieken kívül valamennyi belföldi és külföldi, SuperShop partneri körön kívüli üzletben történő vásárlása után, amit Erste SuperShop Hitelkártyával fizet, 100 forintonként 1 pontot kap az Erste Banktól.

Kerekítési szabály
A Magyar Nemzeti Bank 2008. március 1-től bevonta az 1 és 2 Ft-os érméket. Készpénzes fizetés esetén előfordulhat, hogy nem a kassza kerekíti a végösszeget, hanem ezt a pénztáros teszi meg. Ilyen esetben – mivel a pontkibocsátás kasszarendszerrel összekötött művelet – a bizonylaton szereplő érték után járnak a pontok.
Ez azt jelenti, hogy ha például 998 Ft-ért vásárol, akkor 1000 Ft-ot kell odaadnia a pénztárosnak. De a SuperShop kártyánkra a 998 Ft-nak megfelelő pontérték, azaz 9 pont kerül.

Válasz elrejtése

Mire használhatjuk a SuperShop pontokat?

Vásárlásai során SuperShop pontokat gyűjt a SuperShop kártyával, amit a pontfolyószámla tart nyilván. Ezeket a pontokat beválthatja, azaz fizethet is velük a SuperShop partnereinél a kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, az adott Partnerre vonatkozó pontbeváltási, illetve a kereskedelemben érvényes üzleti feltételek szerint.

Minden egyes beváltott 1 pont 1 Ft-tal csökkenti a fizetendő összeget. A Partnerek jogosultak azonban az egyes vásárlások (szolgáltatás igénybevételek) során maximálisan igénybe vehető árengedmény, illetve egyéb kedvezmény mértékének meghatározására; illetve a pontkibocsátás és/vagy – beváltás termékspecifikus korlátozására. A pontbeváltás részletes szabályait egyebekben a Részvételi Feltételek, illetve a Partnerek által közzétett hirdetmények tartalmazzák.

Válasz elrejtése

Mi a SuperShop pontfolyószámla?

SuperShop kártyabirtokosként önnek is van egy úgynevezett pontfolyószámlája, függetlenül attól, hogy van-e társkártyája vagy sem.

Erre azért van szükség, mert az összegyűjtött pontok számát nem a kártyája „tudja”, hanem a SuperShop központi rendszere is. Ha véletlenül elveszik a kártya, vagy ellopják, esetleg megsérül, és a kártyát a SuperShop ügyfélszolgálatán keresztül letiltja, a pontok akkor sem vesznek el. A SuperShop pótkártyával ott folytathatja a pontok gyűjtését, ahol abbahagyta.

Fontos információ: A kártyán található egyenleg tájékoztató jellegű. A mérvadó a pontfolyószámlán nyilvántartott egyenleg.

Válasz elrejtése

Hogyan igényelhetek SuperShop kártyát?

Pár perc alatt ön is SuperShop törzsvásárlói kártyabirtokos lehet!

Kétféleképpen igényelheti

A SuperShop honlapján

Töltse ki a SuperShop kártya igénylés menüpontban található űrlapot.

A SuperShop elfogadóhelyeken

Töltse ki az ott található kártyaigénylő lapot, majd dobja be vagy adja fel postán! Ha a kártyaigénylő lapról leválasztja a SuperShop ideiglenes papírkártyát, akár azonnal kezdheti is gyűjteni a pontokat!

Hogyan lehet Erste SuperShop Bankkártyánk vagy Erste SuperShop Hitelkártyánk?

Bármely Erste bankfiókban igényelheteti őket. A kártyával kapcsolatos kérdéseit az Erste Vonalon a 06 40 555 444 számon teheti fel, illetve a www.erstebank.hu oldalon talál további információt ezekről a kártyákról.

Válasz elrejtése

Mikor érvényes a kártyaigénylés?

A SuperShop kártya névre szóló, egyedi gyártású plasztikkártya, ezért a kártyaigénylés csak akkor lehet érvényes,

ha az igénylőlap 1. részét hiánytalanul kitölti (ez a rész tartalmazza a Személyi törzsadatokat).
ha az igénylőlapot aláírja – ez jogi okokból feltétlenül szükséges, sőt 18 éven aluliaknál a törvényes képviselőnek is alá kell írnia.
ha az igénylőlapon szerepel a kitöltés dátuma, illetve egyértelmű az igényelt kártya típusa.

Válasz elrejtése

Milyen esetben jár jutalompont az igénylőlap kitöltéséért?

A SuperShopos pontgyűjtésünket akár +200 ponttal kezdheti már a kártyaigényléskor, hiszen a SuperShop jutalompontot ír jóvá, ha minden részt kitölt.

Ha megadja telefonszámát és e-mail címét is az igénylőlapon, nemcsak 50-50 pontot kap jutalomként, hanem a SuperShop tájékoztatni tudja majd a SuperShop kártyával kapcsolatos eseményekről (például ha elveszett és megtalálták), illetve a speciális SuperShop akciókról.
A második, marketingkérdéseket tartalmazó részt is érdemes hiánytalanul kitölteni, mert aki az összes kérdést megválaszolja, 100 ponttal gazdagodik.

Válasz elrejtése

Mi a SuperShop főkártya és társkártya?

A főkártya olyan aktív SuperShop törzsvásárlói kártya, bankkártya vagy hitelkártya, amelyhez önálló pontfolyószámla tartozik.

A társkártya olyan aktív SuperShop kártya, amely külön ügyfélazonosítóval rendelkezik (például családtag, barát, ismerős nevére szól), de a főkártyával közös pontfolyószámlán gyűjti a pontokat. Amennyiben Ön kártyabirtokos, a www.supershop.hu oldalon egy Regisztrációt követően lehetősége van társkártyát igényelni Bejelentkezés után a Társkártya igénylés menüpont alatt. A Társkártyát kizálólag olyan személy tudja igényelni, akinek korábban még nem volt SuperShop kártyája.

A pontközösség azt jelenti, hogy a főkártya és a társkártyá(k) tulajdonosai együtt, közösségként gyűjtik a pontjaikat a közös pontfolyószámlára. A pontközösségbe tartozó kártyatulajdonosok bármelyike szabadon felhasználhatja a közösen gyűjtött pontokat, függetlenül attól, hogy ki milyen arányban járult hozzá a gyűjtéshez.

Rendelkező nyilatkozat: minden esetben, ha a közös folyószámla alapállapotával kapcsolatos változást kezdeményez bármely pontközösségi tag (főkártya vagy társkártya tulajdonosa), akkor ezt minden érintett együttes nyilatkozatával lehet megtenni.

Válasz elrejtése

Hogyan lehet SuperShop társkártyát igényelni?

Társkártya SuperShop törzsvásárlói kártyához

A kártyaigénylő lapon található egy erre vonatkozó rész a „Milyen típusú kártyát szeretne igényelni?” kérdés után (1. rész – Személyi törzsadatok fölött). Ezt a részt kell kitöltenie a leendő társkártyásnak (családtag, barát, ismerős). Emellett azt is meg kell adnia, hogy ki a főkártya tulajdonosa, azaz milyen főkártyához tartozik majd a társkártya. Az igénylőlapot jogi okokból mindkét tulajdonosnak alá kell írnia.

Továbbá amennyiben Ön kártyabirtokos, a
www.supershop.hu oldalon egy Regisztrációt követően lehetősége van társkártyát igényelni Bejelentkezés után a Társkártya igénylés menüpont alatt. A Társkártyát kizálólag olyan személy tudja igényelni, akinek korábban még nem volt SuperShop kártyája.

Ha már meglévő kártyával szeretne pontközösséget létrehozni, a rendelkező nyilatkozatot küldje a SuperShop ügyfélszolgálatára!

Társkártya Erste SuperShop Bankkártyához vagy Erste SuperShop Hitelkártyához

Igényelhet társkártyát az Erste SuperShop Bankkártyához/Hitelkártyához is, sőt több lehetőség közül választhatunk:

Közös Erste bankszámla/hitelszámla és közös SuperShop pontfolyószámla – ehhez a meglévő Erste SuperShop Főkártya mellé Erste SuperShop Társkártyát kell igényelni.
Közös Erste bankszámla/hitelszámla és két külön SuperShop pontfolyószámla – az előzőhöz hasonló megoldás azzal a különbséggel, hogy jelezni kell, hogy külön pontfolyószámlát szeretne.
Az Erste bankszámlához/hitelszámlához csak a főkártyás fér hozzá (Erste SuperShop Főkártya), de közös a SuperShop pontfolyószámlája a társkártyással (ami pedig SuperShop társkártya).

Válasz elrejtése

Mit tegyek, ha elveszett, ellopták vagy megsérült a SuperShop kártya?

Attól függően, hogy SuperShop törzsvásárlói kártyája vagy Erste SuperShop kártyája van:

Amennyiben SuperShop törzsvásárlói kártyája elveszett, megsérült vagy probléma merült fel a használatával kapcsolatban, hívja a SuperShop ügyfélszolgálatát a 481-6000 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt az ugyfelszolgalat@supershop.hu címre. Kérjük, a levelében adja meg adatait (név, születési dátum, lakcím, telefonos elérhetőség), és jelezze, mi történt a kártyával.
Amennyiben tudja kártyaszámát, a honlapon a SuperShop pótkártya igénylése menüpont alatt online is igényelhet új kártyát.
Erste SuperShop Bankkártya vagy Erste SuperShop Hitelkártya elvesztése esetén, kérjük, fáradjon be az Erste Bank egyik fiókjába, vagy hívja az Erste Vonalat a 06 40 555 444 telefonszámon.

Válasz elrejtése

Hol használhatom a SuperShop kártyámat?

SuperShop kártyánkat országszerte több, közel 800 elfogadóhelyen használhatjuk pontgyűjtésre és pontbeváltásra (azaz fizetésre).

A SuperShop elfogadóhelyekről a legkönnyebben a SuperShop térképes elfogadóhelykereső segítségével tájékozódhat.

Válasz elrejtése



Adatvédelemmel kapcsolatos kérdések

Kérjük, válasszon gyakori kérdéseink közül:

Ki kezelheti az adataimat?

Az Ön adatait a SuperShop Kft. és a SuperShop Törzsvásárlói Program mindenkori Partnerei kezelik. A Partnerek a www.supershop.hu/partnereink oldalról, illetve a SuperShop Kft. ügyfélszolgálatán megismerhetők.

Válasz elrejtése

Az adatkezelőkön túl ki ismerheti még meg az adataimat?

A SuperShop Kft. és a Partnerek az általuk végzett adatkezeléshez kapcsolódó műveletekhez adatfeldolgozókat vehetnek igénybe. A SuperShop Kft. által igénybe vett adatfeldolgozók a www.supershop.hu/adatfeldolgozok oldalon megtalálhatók.

Válasz elrejtése

Milyen célból, milyen jogalapon és meddig kezelik az adataimat?

Az alábbi lista összefoglalja, hogy a SuperShop Kft. és a Partnerek milyen célból, milyen jogalapon és meddig kezelik az adatokat.

Adatkezelés célja

A kártyaszerződés megkötése, teljesítése, szükség esetén módosítása vagy megszüntetése, valamint kapcsolattartás Ön és az adatkezelő között.

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben Ön az egyik fél, illetve az adatkezelés a szerződés megkötését megelőzően az Ön kérésére történő lépések megtételéhez szükséges.

Kezelt adatok

  • a teljes és a kártyán szereplő név,
  • értesítési cím,
  • születési idő,
  • a kártyaigénylés ideje,
  • a kártyaszám,
  • fő- vagy társkártya jellege (társkártya esetén a főkártya-birtokos neve, címe, születési ideje és kártyaszáma),
  • ponttranzakciós adatok (pontmennyiség, ponttranzakció típusa, helye és ideje, a használt kártya száma és jellege),
  • az ügyfélazonosító,
  • ha a kártyabirtokos megadta: az email cím és telefonszám

(a fenti adatok együttesen: „Alapadatok”).

Adatkezelés időtartama

A kártyabirtokosi szerződés megszűnését követő 5 évig (kivéve, ha a szerződésből esetlegesen eredő követelések vagy jogkövetkezmények elévülésének ideje ennél hosszabb)


Adatkezelés célja

Az Önnel való kapcsolatfelvétel és az Ön tájékoztatása a SuperShop Kft. által arról, hogy a kártyaigénylése hiányos vagy hibás, és tisztázásra kerüljön a hiba oka, illetve a SuperShop Kft. felhívja Önt hiánypótlásra

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés a szerződés megkötését megelőzően az Ön kérésére történő lépések megtételéhez szükséges.

Kezelt adatok

A hibásan vagy hiányosan kitöltött kártyaigénylőlapok és az azon megadott adatok

Adatkezelés időtartama

A kártyaigénylés SuperShop Kft-hez történt beérkezését követő 6 (hat) hónap elteltéig (ekkor – ha a további adatkezelésnek más jogalapja nincs – a SuperShop Kft. a hibásan vagy hiányosan kitöltött kártyaigénylést megsemmisíti és a kártyaigénylőnek az az alapján kezelt adatait törli)


Adatkezelés célja

A technikai okból meghiúsult vagy téves összegben végrehajtott ponttranzakciók utólagos lekönyvelése, továbbá vásárlási tranzakció sztornózás, áruvisszaadás, és bizonyított visszaéléssel végrehajtott ponttranzakció esetében az eredeti pontegyenleg visszaállítása

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben Ön az egyik fél.

Kezelt adatok

Pontkorrekciós bizonylatok és azok adattartalma

Adatkezelés időtartama

A pontkorrekciós bizonylat keltétől számított 8 (nyolc) évig


Adatkezelés célja

A kártyával történt esetleges visszaélések felderítése és kivizsgálása

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés a SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges

Kezelt adatok

A SuperShop Kft. kezeli és bármely mindenkori Partner részére e célból továbbíthatja az Alapadatokat, továbbá a Partnerek kezelik és a SuperShop Kft. részére e célból továbbíthatják a kártya számát az általuk egyébként kezelt „blokk adatokkal” (pl. a vásárolt termék(ek) neve, cikkszáma, mennyisége, ára, a vásárlás helye és ideje, stb.) együtt.

Adatkezelés időtartama

A SuperShop Kft. és a Partnerek az adatkezelést a kártyabirtokosi szerződés megszűnését követő 5 (öt) évig végzik, kivéve, ha az esetlegesek visszaélések felderítése és kivizsgálása ennél hosszabb időt vesz igénybe.


Adatkezelés célja

Az adatkezelés ahhoz szükséges, hogy a pontkibocsátás és -beváltás adójogi feltételeinek teljesítése igazolható legyen.

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés a SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges.

Kezelt adatok

A Partnerek, mint adatkezelők e célból kezelik a kártya számát az általuk egyébként kezelt „blokk adatokkal” (pl. a vásárolt termék(ek) neve, cikkszáma, mennyisége, ára, a vásárlás helye és ideje, stb.) együtt.

Adatkezelés időtartama

A Partnerek az adatkezelést a kártyabirtokosi szerződés megszűnését követő 5 (öt) évig végzik, kivéve, ha a szerződésből esetlegesen eredő követelések vagy jogkövetkezmények elévülésének ideje ennél hosszabb.


Adatkezelés célja

Az adatkezelés célja a SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítése azzal összefüggésben, hogy az adatkezeléssel, illetve a kártyabirtokosi szerződéssel kapcsolatban felmerült vita vagy eljárás esetén az adatkezeléshez történt hozzájárulás, az adatkezelés egyéb körülményei, illetve a szerződés létrejötte és tartalma bizonyítható legyen.

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés a SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges.

Kezelt adatok

A SuperShop Kft. kezeli:

  • a kártyaigénylőlapokat és online kártyaigényléseket,
  • az esetleges egyéb adatkezelési hozzájárulásokat,
  • a kártyaigénylések és adatkezelési hozzájárulások időpontját,
  • az online kártyaigénylés vagy hozzájárulás során használt IP címet,
  • továbbá – ha a kártyabirtokos a 18. életévét nem töltötte be – a beleegyezést adó szülő/gondviselő nevét, személyi igazolvány számát és hozzájárulását.

Adatkezelés időtartama

A SuperShop Kft. az adatkezelést a kártyabirtokosi szerződés megszűnését követő 5 (öt) évig végzi, kivéve, ha a szerződésből esetlegesen eredő követelések vagy jogkövetkezmények elévülésének ideje ennél hosszabb.


Adatkezelés célja

A SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítése azzal összefüggésben, hogy az adatkezeléssel, illetve a kártyabirtokosi szerződéssel kapcsolatban felmerült vita vagy eljárás esetén a felek által megtett nyilatkozatok bizonyíthatók legyenek.

Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés a SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges.

Kezelt adatok

A SuperShop Kft. kezeli:

  • a SuperShop Kft. ügyfélszolgálatával esetlegesen folytatott telefonbeszélgetésekről készített hangfelvételeket és levelezéseket (postai és email).

A SuperShop Kft. kezeli és az érintett Partner részére továbbítja a SuperShop Kft-hez beérkezett és az érintett Partnerrel összefüggő kártyabirtokosi reklamációkat, panaszokat, kérelmeket és megkereséseket.

A Partnerek kezelik és a SuperShop Kft. részére továbbítják a Partnerekhez beérkezett és a Programmal összefüggő kártyabirtokosi reklamációkat, panaszokat, kérelmeket és megkereséseket.

A jelen pont szerinti adattovábbításnak minden esetben feltétele, hogy az az adott reklamáció, panasz, kérelem, illetve megkeresés elintézéséhez szükséges legyen.

Adatkezelés időtartama

A reklamáció, panasz, kérelem, megkeresés elintézésétől (lezárásától) számított 5 (öt) évig (kivéve, ha az adatkezelési hozzájárulást tartalmaz, mely esetben a fenti 6. pont szerinti tárolási időtartam az irányadó)


Adatkezelés célja

Az adatkezelés célja, hogy a SuperShop Kft. a kezelt adatokat továbbítsa a Partnerek részére, és a Partnerek az átvett adatokat a kártyabirtokosok vásárlásainak / szolgáltatás igénybevételeinek ösztönzése, hűségük növelése és célirányosabb tájékoztatása érdekében elemezhessék és kiértékelhessék, és mindehhez adatfeldolgozókat vegyenek igénybe.

Adatkezelés jogalapja

A kártyabirtokosok hozzájárulása.

Kezelt adatok

A SuperShop Kft. és a Partnerek

  • az Alapadatokat, továbbá
  • a nemet, a névnapot és a marketing adatokat (jövedelemre, foglalkozásra, iskolai végzettségre, gyermekekre, bankra stb. vonatkozó adatok; a továbbiakban „Marketing Adatok”), valamint

a Partnerek a „blokk adatokat” (pl. a vásárolt termék(ek) neve, cikkszáma, mennyisége, ára, a vásárlás helye és ideje, stb.) – akár összevetve – kezelik.

Adatkezelés időtartama

Az adatkezelés a Program működésének időtartamára terjed ki azzal, hogy az e jogalapon kezelt adatokat a SuperShop Kft. törölni (töröltetni) köteles a kártyabirtokos Programban való részvételének, illetve a Programnak a megszűnése napjától, és az adatkezelési hozzájárulás kártyabirtokos általi visszavonásától (feltéve, hogy az adatkezelésnek más jogalapja nincs) számított 25 (huszonöt) nap elteltével.


Adatkezelés célja

Közvetlen üzleti (direkt-marketing) ajánlattal történő megkeresés (ideértve a hírlevél küldését is).

Adatkezelés jogalapja

A kártyabirtokosok hozzájárulása.

Kezelt adatok

Elérhetőségi adatok: név, értesítési cím, telefonszám és email cím.

Adatkezelés időtartama

Az adatkezelés a Program működésének időtartamára terjed ki azzal, hogy az e jogalapon kezelt adatokat a SuperShop Kft. törölni (töröltetni) köteles a kártyabirtokos Programban való részvételének, illetve a Programnak a megszűnése napjától, és az adatkezelési hozzájárulás kártyabirtokos általi visszavonásától (feltéve, hogy az adatkezelésnek más jogalapja nincs) számított 25 (huszonöt) nap elteltével.


Adatkezelés célja

Promóciókban, nyereményjátékokban való részvétel, illetve ezek lebonyolítása, és a kártyabirtokos nyertessége esetén a kártyabirtokos nevének, az értesítési címéből a helység nevének (város, község neve) és irányítószámának nyilvánosságra hozatala.

Adatkezelés jogalapja

A kártyabirtokosok hozzájárulása.

Kezelt adatok

Alapadatok, nem, névnap és Marketing Adatok.

Adatkezelés időtartama

Az adatkezelés a Program működésének időtartamára terjed ki azzal, hogy az e jogalapon kezelt adatokat a SuperShop Kft. törölni (töröltetni) köteles a kártyabirtokos Programban való részvételének, illetve a Programnak a megszűnése napjától, és az adatkezelési hozzájárulás kártyabirtokos általi visszavonásától (feltéve, hogy az adatkezelésnek más jogalapja nincs) számított 25 (huszonöt) nap elteltével.


Adatkezelés célja

Profilalkotás és automatizált döntéshozatal.

Adatkezelés jogalapja

A kártyabirtokosok hozzájárulása. Hozzájárulást kizárólag a 18. életévüket betöltött kártyabirtokosok adhatnak.

Kezelt adatok

Alapadatok, nem, névnap és Marketing Adatok.

Adatkezelés időtartama

Az adatkezelés a Program működésének időtartamára terjed ki azzal, hogy az e jogalapon kezelt adatokat a SuperShop Kft. törölni (töröltetni) köteles a kártyabirtokos Programban való részvételének, illetve a Programnak a megszűnése napjától, és az adatkezelési hozzájárulás kártyabirtokos általi visszavonásától (feltéve, hogy az adatkezelésnek más jogalapja nincs) számított 25 (huszonöt) nap elteltével.


Adatkezelés célja

Online ponttranzakciók végrehajtása.

Adatkezelés jogalapja

A kártyabirtokosi szerződés teljesítése.

Kezelt adatok

Név, születési dátum, SuperShop kártyaszám, valamint az online ponttranzakció adatai (pl. pontmennyiség, ponttranzakció típusa, ideje).

Adatkezelés időtartama

A SuperShop Kft. az adatkezelést a kártyabirtokosi szerződés megszűnését követő 5 (öt) évig végzi, kivéve, ha a szerződésből esetlegesen eredő követelések vagy jogkövetkezmények elévülésének ideje ennél hosszabb.


Válasz elrejtése

Milyen személyes adatokat kell kötelezően megadnom ahhoz, hogy SuperShop kártyabirtokos legyek?

Amennyiben Ön SuperShop kártyabirtokos kíván lenni, úgy meg kell adnia a teljes és a kártyán feltüntetni kívánt nevét, értesítési címét, születési idejét, a kártyaigénylése idejét, a fő- vagy társkártya jellegét (társkártya esetén a főkártya-birtokos nevét, címét, születési idejét és kártyaszámát). Ha ezeket az adatokat nem adja meg, akkor a SuperShop Kft. a kártyaigénylést elutasíthatja.

Válasz elrejtése

Ha csak a kötelező adatokat adom meg, akkor a SuperShop és a Partnerei megkereshetnek ajánlatokkal?

Amennyiben Ön nem ad külön hozzájárulást a közvetlen üzleti ajánlatokkal való megkeresésekhez, úgy a SuperShop és Partnerei nem kereshetik meg ajánlatokkal. A SuperShop és a Partnerek csak akkor kereshetik meg ajánlataikkal, ha ehhez Ön külön hozzájárulást adott. Ez ugyanakkor nem zárja ki azt, hogy a SuperShop Önnel – a megadott elérhetőségein – a kártyaszerződésének teljesítése, esetleges módosítása vagy megszüntetése kapcsán kapcsolatot tartson.

Válasz elrejtése

Hogyan értesülhetek a SuperShop és a Partnerek ajánlatairól (ideértve a hírlevelet is)?

Abban az esetben értesülhet a SuperShop és a Partnerek ajánlatairól (ideértve a hírlevelet is), amennyiben Ön a közvetlen üzleti (direkt-marketing) ajánlattal való megkereséséhez külön hozzájárulását adta. E hozzájárulása alapján a SuperShop és a Partnerek e-mail útján, telefonon vagy postai úton kereshetik meg Önt, és tájékoztathatják ajánlataikról.

Válasz elrejtése

Mit kell tennem, ha nem szeretnék több ajánlatot kapni a SuperShoptól, illetve a Partnerektől?

Ha Ön a közvetlen üzleti (direkt-marketing) ajánlattal való megkereséshez korábban hozzájárult, de már nem kíván több közvetlen üzleti ajánlatot kapni, akkor a www.supershop.hu oldalon vagy a SuperShop ügyfélszolgálatán vissza tudja vonni az erre vonatkozó hozzájárulását, mely esetben Ön a továbbiakban e-mailen, telefonon és postai úton sem fog ajánlatokról értesülni.

Ha Ön csak a hírlevélről szeretne leiratkozni, akkor a hírlevélben található linkre kattintva arról leiratkozhat. Ha leiratkozik a hírlevélről, akkor e-mailen semmilyen ajánlatot nem fog kapni, ugyanakkor telefonon és postai úton a SuperShop és a Partnerek a továbbiakban is megkereshetik Önt ajánlataikkal.

Válasz elrejtése

Hogyan vehetek részt promóciókban, nyereményjátékokban?

Ha promóciókban, nyereményjátékokban részt szeretne venni, úgy Önnek külön hozzájárulást kell adnia ahhoz, hogy a SuperShop Kft. és a Partnerek kezelhessék az Ön adatait a promócióval, nyereményjátékkal kapcsolatban. Az egyes promóciók részvételi feltételeit minden egyes esetben külön Játékszabályzat vagy Részvételi Feltételek tartalmazzák, amelyeket a SuperShop Kft., illetve a Partnerek közzétesznek.

Válasz elrejtése

Mi az a profilalkotás és az automatizált döntéshozatal?

Ha Ön ehhez kifejezett hozzájárulását adta, akkor a SuperShop Kft. és a Partnerek az Ön személyes adatai (pl. életkor, nem, lakóhely, a gyűjtött/beváltott pontok mennyisége, kártyaszám és a Partnerek által kezelt „blokk adatok” stb.) alapján Önt különböző kategóriákba sorolhatják, és az így kialakított egyes kártyabirtokosi kategóriák vonatkozásában eltérő (automatizált) döntést hozhatnak arról, hogy az Ön részére milyen ajánlatokat, kedvezményeket vagy egyéb jogosultságokat kívánnak biztosítani a Program keretében.

Válasz elrejtése

Gyermek is részt vehet a SuperShop Programban?

A Programban kizárólag 14. életévét betöltött személyek vehetnek részt kártyabirtokosként. A 18. életévét be nem töltött kiskorú a kártyaigényléséhez és adatkezelési hozzájárulásához a törvényes képviseletét ellátó szülő/gondviselő beleegyezése is szükséges.

Válasz elrejtése

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a SuperShop Kft-vel?

A SuperShop Kft. ügyfélszolgálatot tart fent, amellyel a kapcsolattartás telefonon, emailben és levélben is lehetséges a www.supershop.hu/kapcsolat oldalon található elérhetőségeken. Az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetések és (postai és email) levelezések rögzítésére és kezelésére kerül sor.

A SuperShop Kft. a kártyabirtokosok kérelmeire indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 25 (huszonöt) napon belül válaszol, és ha a kártyabirtokos bármely kérelmének nem tesz eleget, indokolnia kell azt.

Válasz elrejtése

Hogyan ellenőrizhetem az adatkezelési hozzájárulásaimat, illetve vonhatom vissza őket?

Ön a korábban megadott adatkezelési hozzájárulásait bármikor áttekintheti és módosíthatja (megadhatja, illetve visszavonhatja) bejelentkezést követően a www.supershop.hu oldalon.

Ezen kívül az adatkezelési hozzájárulásairól tájékoztatást kérhet, azokat megadhatja vagy visszavonhatja a SuperShop Kft. ügyfélszolgálatának elérhetőségein is. Telefonos, e-mailes és postai bejelentéseket és rendelkezéseket a SuperShop Kft. kizárólag a kártyabirtokos egyértelmű beazonosítása esetén (különösen név, lakcím, születési dátum adatainak egyeztetése alapján) fogad el.

A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.

Válasz elrejtése

Ha visszavonom az adatkezelési hozzájárulásaimat, akkor törlésre kerülnek az adataim?

Amennyiben Ön az adatkezeléshez adott valamennyi hozzájárulását visszavonja, úgy a SuperShop Kft. a továbbiakban kizárólag azon adatait kezeli, amelyek a kártyabirtokosi szerződése megkötéséhez, teljesítéséhez, szükség esetén módosításához vagy megszüntetéséhez, valamint az Önnel való kapcsolattartáshoz szükségesek, illetve amelyek kezelése a SuperShop Kft. és a Partnerek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. Az előbbiekhez nem szükséges adatokat a SuperShop Kft. a hozzájárulások visszavonását követően törli.

Válasz elrejtése

Hol nézhetem meg, hogy milyen adataimat kezelik?

A www.supershop.hu honlapon történt bejelentkezést követően az Ön személyes oldalán közvetlenül is hozzáférhet a SuperShop Kft. által kezelt személyes adataihoz, azokat áttekintheti; továbbá a www.supershop.hu oldalról letölthető Adatkezelési Tájékoztatóban részletes tájékoztatást kaphat a kezelt adatok köréről és az adatkezelés feltételeiről.

Válasz elrejtése

Hogyan kérhetem a személyes adataim törlését?

Ön telefonon, emailben vagy levélben kérheti a SuperShop Kft. ügyfélszolgálatán, hogy a SuperShop Kft. indokolatlan késedelem nélkül törölje a személyes adatait, ha
(a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
(b) Ön visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
(c) a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
(d) a személyes adatokat a SuperShop Kft-re alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell.

A fentiek nem alkalmazandók, amennyiben az adatkezelés szükséges jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.

Válasz elrejtése

Ha változik valamelyik adatom, akkor hogyan lehet módosítani?

Telefonon, emailben vagy levélben kérelmezheti a SuperShop Kft-től a személyes adatai helyesbítését, vagy a www.supershop.hu honlapon történt bejelentkezést követően az Ön személyes oldalán közvetlenül is hozzáférhet a SuperShop Kft. által kezelt személyes adataihoz (azokat áttekintheti), és azokat helyesbítheti. Telefonos, e-mailes és postai bejelentéseket és rendelkezéseket a SuperShop Kft. kizárólag a kártyabirtokos egyértelmű beazonosítása esetén (különösen név, lakcím, születési dátum adatainak egyeztetése alapján) fogad el.

Válasz elrejtése

Mit jelent az adatkezelés-korlátozás, és hogyan lehet kérni ezt?

Ha Ön vitatja a kezelt személyes adatok pontosságát, vagy Ön szerint az adatkezelés jogellenes, és Ön ellenzi az adatok törlését, vagy ha a SuperShop Kft-nek nincs szüksége a személyes adataira adatkezelés céljából, de Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, úgy Ön telefonon, emailben vagy levélben kérheti, hogy a SuperShop Kft. korlátozza az adatkezelést.

Válasz elrejtése

Mikor tiltakozhatok az adatkezelés ellen?

Ön bármikor jogosult díjmentesen tiltakozni telefonon, emailben vagy levélben a SuperShop Kft. felé tett nyilatkozattal a személyes adatai közvetlen üzletszerzés, illetve a profilalkotás céljából történő kezelése ellen, valamint abban az esetben, ha az adatkezelés az adatkezelő vagy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges (kivéve, ha ezen érdekekkel szemben nincs Önnek elsőbbséget élvező érdeke).

Válasz elrejtése

Megkaphatom-e az adatkezelő által kezelt személyes adataimat?

Igen, Ön jogosult arra, hogy a SuperShop Kft. által kezelt személyes adatokat megkapja az erre irányuló kérelem alapján.

Válasz elrejtése

Hová fordulhatok, ha az adatkezeléssel kapcsolatban kifogásom van?

Amennyiben a személyes adatainak kezelésével kapcsolatban kifogása van, úgy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c, telefon: +36 (1) 391-1400, fax: +36 (1) 391-1410, email: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: www.naih.hu) panaszt tud benyújtani, továbbá a SuperShop Kft-vel, illetve a Partnerekkel vagy az általuk igénybe vett adatfeldolgozóval szemben bírósági jogorvoslati eljárást is jogosult kezdeményezni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a pert az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes törvényszék előtt is megindíthatja.

Válasz elrejtése

Kérhetek tájékoztatást a személyes adataim kezeléséről?

Igen, a SuperShop Kft. a kérelmére tájékoztatást ad a Programban kezelt, illetve a megbízott adatfeldolgozó(k) által feldolgozott adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – a személyes adatoknak a továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

Válasz elrejtése



A személyes adatai kezelésével kapcsolatos részletes szabályokat a www.supershop.hu oldalról letölthető Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amelyből további részletes információkhoz juthat személyes adatai kezeléséről.



További segítségre van szüksége?

Amennyiben további kérdései vannak, vagy úgy érzi, kérdésére nem találta meg a megfelelő választ a fenti gyakori kérdések listájában, forduljon bizalommal a SuperShop Ügyfélszolgálathoz a +36 1 481 6000-es telefonszámon vagy írjon emailt az ugyfelszolgalat@supershop.hu email címre.